Kennismaken met... Barry

Barry is in mei 2018 begonnen bij het Serviceteam van HUISMERK. Zijn primaire taak is het overnemen van de bemiddelingswerkzaamheden van financieel adviseurs. Daarbij komt zijn kennis die heeft hij opgedaan als acceptant en herstelmedewerker bijzonder beheer (betalingsachterstanden) goed van pas.

Alles komt goed

Barry snapt heel goed dat klanten het spannend vinden om hun (eerste) hypotheek af te sluiten. Hij vindt het dan ook belangrijk om hen gerust te stellen en hen het gevoel te geven dat alles goed komt. En dit natuurlijk ook waar te maken.

Open communicatie

Het belangrijkste in zijn werk vindt Barry dat er open met elkaar gecommuniceerd wordt. Niet alleen tussen de collega’s onderling, maar ook met klanten, financieel adviseurs en aanbieders. Daarnaast is het voor hem belangrijk dat er ook een beetje lol is op de werkvloer. Het motto ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ past dan ook prima bij hem.

Volleybal, muziek en gezelligheid

In zijn vrije tijd is Barry een fanatiek volleyballer. In de zomermaanden traint zijn team op het strand, de rest van het jaar in de zaal. Verder is hij gek op muziek en gezelligheid met vrienden.

Barry zijn collega’s leren kennen? Lees hier alle verhalen van onze medewerkers.

Benieuwd hoe onze medewerkers
jou kunnen helpen?

Plan een afspraak