Kennismaken met... Didi

Hypotheek snel rond

Didi omschrijft haar functie in het serviceteam als volgt: “Ik zorg ervoor dat de hypotheek van de klant zo snel mogelijk rond is en kan passeren bij de notaris. In dat traject hoop ik te bereiken dat de klant en de adviseur erg tevreden over ons zijn!”

Intensief klantcontact

Sinds juni 2017 heeft HUISMERK Didi ‘in huis’ gehaald. Omdat ze de benodigde Wft’s achter haar naam heeft staan en vanwege haar ervaring met hypotheekklanten. In 2012 begon ze bij de Rabobank als Verkoop & Service medewerkster Particulieren. In die rol hielp ze klanten met vragen over hun lopende rekeningen en verzekeringen en sloot ze nieuwe voor hen af. Vervolgens ging ze in 2012 aan de slag bij Reaal waar ze tussenpersonen en klanten te woord stond over bestaande levensverzekeringen en hypotheken. Intensief klantcontact is haar dus niet vreemd! En hoe ze de samenwerking met collega’s voor zich ziet? “Een leuke en gezellige werksfeer staan voorop. En voldoende ruimte om met elkaar te kunnen overleggen.”

Mensenmens

Buiten werktijd houdt Didi ook van mensen om zich heen. “Dan onderneem ik graag leuke dingen met mijn partner en kinderen. En ik hou van een borrel! Dus doe ik dit ook geregeld met vriendinnen.”

Nieuwsgierig naar de collega’s van Didi?

Benieuwd hoe onze medewerkers
jou kunnen helpen?

Plan een afspraak