Fair use policy
We bieden onze diensten aan tegen veelal vaste en scherpe tarieven. Dit is voordelig voor jou, maar schept ook verplichtingen als je van onze diensten gebruik maakt.
Kwaliteit van aanvragen en werkwijze
Aanvragen voor financiële producten moeten voor het indienen goed overwogen zijn en voldoen aan de (acceptatie-)voorwaarden en normen die wij en/of de aanbieder(s) van het product stellen. Leidt een aanvraag onverhoopt tot een afwijzing of moet je deze zelf intrekken of annuleren? Dat kan gebeuren. We houden rekening met ongeveer 10-20% reguliere uitval. Dat houdt in dat doorgaans >80% van de aanvragen succesvol is.
Als de uitval echter hoger wordt, kunnen we aanvullende voorwaarden stellen aan de geleverde kwaliteit en/of de wijze waarop aanvragen ingediend kunnen blijven worden. Het verwerken van een aanvraag kunnen we alleen efficiënt blijven doen, als er geen verkeerd of oneigenlijk gebruik van ons beleid wordt gemaakt.
Gebruik van de Vraagbaak
Omdat jij aangesloten bent bij Huismerk heb je de beschikking over het softwarepakket Moneyview Advisa waarin je alle (Hypotheek) producten op voorwaarden en acceptatiecriteria kunt zoeken en vergelijken. In 95% van de gevallen kun je hier in een paar minuten vinden of er een oplossing is voor jouw casus.
De Vraagbaak van Huismerk is een dienst waarbij je complexe aanvragen of interpretatie van bepaalde acceptatievoorwaarden van een geldverstrekker, vooraf met ons kunt bespreken.
Ook hier geldt dat we deze dienst alleen als service kunnen blijven bieden, als daar niet een exceptioneel groot beroep op wordt gedaan door jou. We verzoeken je dan ook vriendelijk alvorens de Vraagbaak te benaderen, jouw casus in Moneyview Advisa op te zoeken.