We brengen u graag op de hoogte van een actie die wij gaan starten. Vanaf nu kunt u uw klanten een welkomstgeschenk aanbieden: Een gratis overlijdensrisicoverzekering voor 3 maanden met een verzekerde som van € 50.000,-.
Deze overlijdensrisicoverzekering stopt automatisch 3 maanden na de ingangsdatum. Al bij het eerste contact dat u met uw klant hebt, bijvoorbeeld omdat de klant een afspraak wil maken voor een intakegesprek, kunt u de klant de polis aanbieden.
Hoe werkt het?
- De gratis ORV is een kado. Er zijn verder geen verplichtingen aan verbonden. En waarom zou de klant het cadeau niet accepteren? Want stel er gebeurt iets binnen 3 maanden en u hebt de gratis dekking niet geaccepteerd…
- Voor jou als adviseur is het geven van dit welkomstgeschenk om meerdere redenen interessant: (1) u geeft de klant een extra reden met jouw zaken te doen en (2) u hoeft na het hypotheekadvies minder tijd te steken in de ORV.
- Om de verzekering te activeren kunt u de gegevens van uw klanten invullen op de website van Hera Life.
- Hera stuurt de klant een email met link naar de elektronische gezondheidsverklaring (EGV).
- Zodra de EGV door Hera is ontvangen wordt de dekking geactiveerd en bevestigt Hera de klant per mail dat deze dekking heeft voor 3 maanden. Voor alle risico’s indien de EGV ‘schoon’ is, voor ongevallen indien de EGV niet schoon is. Jij ontvangt van deze bevestiging een kopie per mail.
- Als u vervolgens de hypotheek voor de klant in orde maakt en de ORV ter sprake brengt, dan kunt u aangeven dat Hera een goede optie zou zijn omdat (1) de klant al een EGV heeft ingevuld en niet opnieuw de molen door hoeft bij een andere maatschappij en (2) Hera de beste voorwaarden in Nederland heeft en als enige aanbieder door MoneyView beloond is met 5 sterren.
Deel de link met uw klanten
Om de verzekering te activeren verzoeken wij u vriendelijk de gegevens in te vullen op de website van Hera Life. U ontvangt dan van de verzekeraar Hera Life een email met een link naar een korte gezondheidsverklaring. Als u die invult activeert u daarmee de gratis verzekering.
U kunt deze link al bij het eerste (intake)gesprek delen met de klant zodat hij aanspraak kan maken op de gratis dekking.